06/2018 - My Blog - ©NikosT - ©Walking in Hellas - ©Photo-News.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥ

Δημοσιεύθηκε από σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥ ·
Ο Ιούνιος τελειώνει και νομίζεις ότι έχει κολλήσει ο καιρός στον Οκτώβριο.
Η αλλαγή της συμπεριφοράς του καιρού θα προέρθει από έναν μεγάλο σεισμό. Είναι ένα σύνηθες φαινόμενο που μεταβάλει τα μαγνητικά παιδία των μεσαίων στρωμάτων και αλλάζει τις διαδρομές των υδροφόρων σύννεφων.
Αναμένω ένα καλό σεισμό μιας και από Ιούλιο προβλέπω καλυτέρευση του καιρού.
26/6/18





ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥ

Δημοσιεύθηκε από σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥ ·
 
Όπως έχω δηλώσει σε φίλους μου αλλα και οι συνάδελφοι μου από παλιά γνωρίζουν το πάθος μου με την μετεωρολογία και με έχει κάνει να αποκτήσω σε ερασιτεχνικό επίπεδο ικανότητες πρόγνωσης μακροχρόνιες.
Από πέρυσι είχα πει σε φίλους ότι θα έχουμε πολύ νωρίς ζεστές όπως και είχαμε.
Τον Μάρτιο είχα προβλέψει ότι θα έχουμε ένα ήπιο καλοκαίρι χωρις ακρότητες και από Σεπτέμβριο θα έχουμε πολλές βροχές. Ο χειμώνας φέτος (2018 -19) θα είναι χωρις πολλά κρύα και με πολλές βροχοπτώσεις παρά χιονοπτώσεις.
24/6/18



Το κανάλι «περπατώντας στην Ελλάδα» σε άρθρο εφημερίδας

Δημοσιεύθηκε από σε Walking in Hellas ·
Tags: ΦωνήτηςΟκτωνιάς
 

Το κανάλι μας «περπατώντας στην Ελλάδα» σε άρθρο της εφημερίδας «Η Φωνή της Οκτωνιάς»

Στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου των Απανταχού Οκτωνιατών, oktonia.weebly.com, μετά το θαυμάσιο video «Οκτωνιά Εύβοιας» του Δημήτρη Μανδήλα, προστέθηκε και δεύτερο video με τον τίτλο «Εύβοια Οκτωνιά, Πανωχώρι».

Πρόκειται για ένα υπέροχο video διαρκείας 35 λεπτών του εξαιρετικού ερασιτέχνη φωτογράφου Νίκου Τσατσάκη.
Ο κος Τσατσάκης έχει δημιουργήσει το site «περπατώντας στην Ελλάδα», όπου ανεβάζει video, άρθρα και σχόλια, από όμορφα μέρη της Ελλάδας που επισκέπτεται.

Είναι φίλος της οικογένειας του Δημήτρη Λίγκα, η οποία, σχετικά πρόσφατα, εγκαταστάθηκε στην Οκτωνιά και διακρίνεται για την αγάπη της στο χωριό και τις προοδευτικές και δημιουργικές της ιδέες και συμπεριφορές.

 
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δημήτρης Λίγκας προσκάλεσε, φιλοξένησε και οδήγησε τον κο Τσατσάκη στα μέρη της Οκτωνιάς. Στο video αισθάνεσαι ότι ταξιδεύεις με το αμάξι σου, ανεβαίνεις τον ανηφορικό δρόμο, βρίσκεις το μοναστήρι του Αγ. Χαράλαμπου, το επισκέπτεσαι θαυμάζοντας τα αξιοθέατά του, φτάνεις στον Αγ. Αθανάσιο, κατεβαίνεις στο μεγαλοπρεπή ναό του Αγ. Νικολάου, στο κέντρο του χωριού, επισκέπτεται την ονομαστή βρύση Βοϊβόντα, βρίσκεις την εκκλησία της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στο μέσο του παλαιού ιστορικού κάστρου, προχωρώντας στην περίτεχνη εκ κλησία της Ζωοδόχου Πηγής με το σπήλαιο εύρεσης της εικόνας της.

Η διαδρομή συνεχίζεται στην παράκτια ζώνη, περνώντας από τις φανταστικές παραλίες του Μαρκουρίου και της Μουρτερής.

Πριν κατέβεις στο Μαρκούρι, συναντάς το υπέροχο Υστεροβυζαντινό Μνημείο του Αγ. Δημητρίου του Καταρράκτη. Οι αγιογραφίες του σε συναρπάζουν και σε συγκινούν.
Βλέπεις τις λεπτομέρειες του χρωστήρα του αγιογράφου και μεταφέρεσαι στο παρελθόν.
Γυρίζοντας πίσω βλέπεις τη καταπράσινη φύση, τις υπέροχες βρύσες (Μαρίνου, Σγουρού, Σκούρα) τα διάσπαρτα ξωκλήσια, τους γραφικούς οικισμούς, το ημιορεινό τοπίο και τη καταπληκτική θέα του Αιγαίου από ψηλά.

Αξίζουν συγχαρητήρια και μεγάλες ευχαριστίες τόσο στον κ. Νικ. Τσατσάκη για το υπέροχο video που τράβηξε, όσο και στο Δημήτρη Λίγκα που του έδωσε την ευκαιρία να αποθανατίσει αυτές τις γοητευτικές ομορφιές του χωριού μας!
Η Συντακτική Επιτροπή


(Κατεβάστε την εφημερίδα)






DJI SPARK Πρώτη εντύπωση

Δημοσιεύθηκε από σε *Προσωπικές σκέψεις ·
Tags: DJISPARK
 


Αρχές Μαΐου πρόσθεσα στον εξοπλισμό για τις βιντεοσκοπήσεις και το drone Dji SPARK.

 
Μέχρι αρχές του Ιουνίου εκπαιδευόμασταν στον χειρισμό και σε ότι άλλο είναι αναγκαίο για μια καλή κινηματογράφηση.
 
Βεβαίως όσο και να εκπαιδευτείς η εμπειρία αποκτάται στην πράξη. Πρώτη εντύπωση είναι ενθαρρυντική και βεβαίως ο λόγος που έκανα αυτήν την επιλογή σε σχέση με κάποιο άλλο της εταιρίας ήταν ο όγκος μεταφοράς, το βάρος σε σύγκριση με τα αποτελέσματα που δίνει.
 
Διαπίστωσα ότι αν είσαι γνώστης χειρισμού ενός καλού προγράμματος επεξεργασίας όπως το adobe premiere τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτε.
 
Η αντοχή του είναι εντυπωσιακή και μάλλον γιατί προορίζεται για αρχάριους.

 
Τελειώνοντας θέλω να πω ότι θα πρέπει να αποφεύγετε τα πλάγια πλάνα λόγο του χαμηλού Bitrate (24 MBPS), ενώ στα ευθεία οριζόντια κάθετα και όπισθεν δεν διακρίνεις καμία απόλυα και η εικόνα δεν έχει να ζηλέψει σε κάτι από τα ποιο ακριβά phantom.

 
Μπαταρίες 3 είναι αρκετές να σε καλύψουν για ¾ της ώρας.


 
Προσωπικά έχω εφοδιαστεί με ένα μετατροπέα φορτιστή 12V – 220V ΣΤΑ 1000W και τις φορτίζω στο πορτμπαγκάζ κατά την διαδρομή μετά από την βιντεοσκόπηση.

 
Ο χρόνος φόρτισης είναι πολύ λίγος. Αναγκαία αξεσουάρ είναι τα ποδαράκια γιατί σε χώμα λόγο του χαμηλού ύψους γεμίσει με σκόνη ο φακός κατά την λειτουργία των μοτέρ.

 
Ένα ακόμα που θα πρότεινα για θέμα προστασίας είναι ένα φίλτρο UV για τον φακό. Τον προστατεύει από σκόνες έντομα και ότι άλλο που μπορεί να βλάψει τον φακό.
 
Η λειτουργία του gimbal 2 axis σε σταθερότητα είναι πολύ πάνω από τις προσδοκίες μου. Πλήρης σταθερότητα ακόμα και με άνεμους 4bfr

 
Σας συνιστώ κατά την βιντεοσκόπηση να το λειτουργείτε σε mode tripod.
 
Ένα άλλο που θα σας συνιστούσα είναι signal booster wifi λόγο της μικρής κεραίας που έχει χάνει πολύ γρήγορα το σήμα.

 
Τελειώνοντας θα σας πω την γνώμη μου για το spark. Αν καποιος θέλει να κάνει τοπικές κινηματογραφήσεις και δεν πρεσβεύει σε χολιγουντιανού τύπου εξορμήσεις είναι ιδανικό.

 
Μικρός όγκος, μικρό βάρος, ιδανικό για περιπατητές, ορειβάτες, και όποιον αναγκάζεται να κουβαλά πολλά πράγματα μαζί (σαν εμένα) στην εξόρμηση του, ευέλικτο σε στενά περάσματα, το δοκίμασα μαζί με ένα phantom φίλου σε δάσος και λόγο όγκου το δικό του έπεφτε σε κλαδιά. Δεν τα ανιχνεύει όλα.
 
Αυτά είχα να πω και αργότερα με περισσότερη εμπειρία θα επανέλθω.
©NikosT

 
 
 



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ - ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Δημοσιεύθηκε από σε *Προσωπικές σκέψεις ·
Όσοι ασχολούμαστε με την φωτογράφιση λίγο ως πολύ έχουμε ενημερωθεί για τα περί νομοθεσίας και σχεδόν όλοι έχουμε μια μοναδική εμπειρία αντιμετώπισης αν δείχνεις οτιδήποτε άλλο εκτός από τουρίστας. Πόσο εγω τώρα που άρχισα να ασχολούμαι και με την βιντεοσκόπηση.

Γιατί το κράτος υποχρεώνει να πληρώνει ένας ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ,  όχι εταιρία και κινηματογραφικές υπερπαραγωγές, ένα αρκετά μεγάλο ποσόν για να έχεις το δικαίωμα να φωτογραφίσεις τον εθνικό σου πλούτο την εθνική μας παρακαταθήκη;

Έχω πάντα αυτήν την απορία μεσα μου πολλά χρόνια τώρα και ήταν η εξής μοναδική.
Σαν πολίτης όταν επισκέπτομαι έναν αρχαιολογικό χώρο δεν έχω δικαίωμα να φωτογραφίζω η να βιντεοσκοπώ το σημείο, αν κρατώ στα χέρια μου, λέει, “επαγγελματική κάμερα”.

Άραγε οι αρχαίοι υμών πρόγονοι είχαν αφήσει αυτήν την διαφορετικότητα στις διαθήκες τους, η οι νεότεροι πολιτικοί εκμεταλλεύονται συμφεροντολογικά μια ενιαία και ιση κληρονομιά μεταξύ των γενεών των Ελλήνων; Τα αρχαία παραμένουν αρχαία φωτογραφίσεις η βιντεοσκοπήσεις. Δεν τα κλέβεις.

Για να το πράξω λοιπόν αυτό πρέπει να πληρώσω το λιγότερο 200€ και το περισσότερο 1600€.

Ας τα πάρω από την αρχή για να με καταλάβετε.

Αρχές του 2018 είχα πάει στην Μεθώνη για βιντεοσκόπηση και φωτογράφιση.
Στο κάστρο της Μεθώνης πηγαίνω από το 1979 και μετά. Έχω πάει άπυρες φορές.
Πάντα το κάστρο ήταν ανοιχτό χωρις φύλαξη και οι επισκέπτες έμπαιναν, έβλεπαν, φωτογράφιζαν και βιντεοσκοπούσαν με τα μεσα που μπορεί να διέθεταν σαν απλοί επισκέπτες. Το κάστρο από τότε ετοιμόρροπο απεριποίητο χωρις ένα φυλλάδιο να ενημερώνει τον επισκέπτη. Έτος 2018 το κάστρο ετοιμόρροπο, σε χειρότερη κατάσταση, χωρις φυλλάδια ενημέρωσης για τον επισκέπτη, βρώμικο τρισάθλιο, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ # 2€ # δηλαδή 50.000€ τον μήνα κατά μέσο όρο. Που πάνε αυτά τα χρήματα αφού δεν διατίθενται προς όφελος του κάστρου;;;;;;

Τελευταία φορά είχα πάει το 2013 και πήγα πάλι φέτος με στόχο την βιντεοσκόπηση για να αναδείξω μέσο της ανάρτησης την λεπτομερή περιγραφή του κάστρου ώστε να δελεάζονται τουρίστες που βλέπουν το video να το επισκεφτούν προπαντός όμως να γνωρίζουν τι θα βρουν κατά την επίσκεψη τους.

Μπαίνοντας μεσα αντικρίζω ένα κιόσκι και βλέποντας ο “φύλακας”, εντός εισαγωγικών, γιατί εκτός του δημόσιου μισθού έχει και έσοδα από γεωργικές δραστηριότητες, να κρατώ την «Action Camera», μπαίνει μπροστά και με απειλητικό ύφος μου λέει ότι πρέπει να έχω άδεια για να κινηματογραφώ με ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΜΕΡΑ και να την κλείσω.

Του απάντησα να μου υποδείξει, που προσδιορίζει ο νόμος ότι οι  «Action Cameras» εντάσσονται στις επαγγελματικές μηχανές, να μου το δείξει στον νόμο μιας και κουβαλώ μαζί μου πάντα τους νόμους για να τους τρίβω στην μούρη και βεβαίως ακόμα περιμένω μια απάντηση από τους ανεκπαίδευτους “φύλακες”.

Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί είχαμε μεγάλο σόου και απλός αποδείχθηκε ότι ο κύριος ΤΣΙΠΡΑΣ  μείωσε την ανεργία τοποθετώντας σε κάθε κολονάκι αρχαιοτήτων και έναν αρχαιοφύλακα από τα “δικά τους παιδιά”. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Θα επικεντρωθώ όμως στην αρχαιοποίηση του νόμου ταιριάζοντας με την έκδοση του για τα αρχαία της Ελλάδας.

Ο νόμος αναφέρει μεταξύ άλλων  ότι:

……….Προκειμένου να εξεταστεί ένα αίτημα από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, το αίτημα πρέπει να έχει υποβληθεί τουλάχιστον έναν (1) μήνα πριν από την πραγματοποίηση της κινηματογράφησης και να συνοδεύεται από τα εξής:
1) Εξιστόρηση της υπόθεσης (σενάριο).
2) Κατάλογο και περιγραφή του τεχνολογικού εξοπλισμού.
3) Κατάλογο των μελών του συνεργείου.
4) Υπεύθυνη Δήλωση του αιτούντος ότι θα σεβαστεί τους όρους της κείμενης νομοθεσίας και ότι έχει λάβει γνώση για την καταβολή των νομίμων τελών.
5) Σε περίπτωση που ο παραγωγός υποβάλλει το σχετικό αίτημα μέσω τρίτου/εκπροσώπου, απαιτείται σχετική εξουσιοδότηση.
6) Σε περίπτωση ταινιών μυθοπλασίας, απαιτείται επιπλέον βεβαίωση από τη Διεύθυνση του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, με την οποία τεκμηριώνεται ότι το σενάριο δεν προβάλλει τη βία, το ρατσισμό ή το σεξισμό και δεν παραβιάζει την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία.

Εγώ λοιπόν σαν απλός πολίτης και επισκέπτης που κόβει εισιτήριο θα πρέπει να έχω σενάριο, κατάλογο με τα σύνεργα που έχω, να πληρώσω τέλη, και αν είναι αναγκαίο μια βεβαίωση από το κέντρο ελληνικού κινηματογράφου να λέει ότι δεν είμαι ελέφαντας αλλα ένας απλός επισκέπτης; !!!!

1.2. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΣΗ – ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ

1.2.1. Η βιντεοσκόπηση σε Μουσεία, Μνημεία και Αρχαιολογικούς Χώρους με ερασιτεχνικές μηχανές τύπου VHS 1/2 ιντσών ή ψηφιακές, επιτρέπεται δωρεάν, εφόσον οι βιντεοταινίες ή οι ψηφιακές εγγραφές δεν χρησιμοποιούνται για επαγγελματικούς σκοπούς.
1.2.2. Η ολογραφική κινηματογράφηση-βιντεοσκόπηση στα Μουσεία και Επισκέψιμες Αρχαιολογικές Συλλογές, στα Μνημεία και στους Αρχαιολογικούς Χώρους απαγορεύεται.

(Τον υπόλοιπο νόμο διαβάστε τον στα συνημμένα).

( Η ολογραφία (holography) είναι η επιστήμη και η πρακτική της παραγωγής ολογραμμάτων. Συνήθως, ένα ολόγραμμα είναι μια φωτογραφική καταγραφή ενός φωτεινού πεδίου και όχι μιας εικόνας που σχηματίζεται από έναν φακό και χρησιμοποιείται για την απεικόνιση μιας πλήρως τρισδιάστατης εικόνας του ολογραφωμένου αντικειμένου, που φαίνεται χωρίς τη βοήθεια ειδικών ποτηριών ή άλλα ενδιάμεσα οπτικά συστήματα. .......)

Και αναρωτιέμαι εγώ ο επισκέπτης.

Εν έτη 2018 στην εποχή της ραγδαίας και αλματώδους τεχνολογικής εποχής, έχουμε έναν νόμο του κράτους που λέει για …… ερασιτεχνικές μηχανές τύπου VHS 1/2 ιντσών ή ψηφιακές …. VHS;;;;!!!!! ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ  ΙΣΤΟΡΙΑΣ και ψηφιακές μηχανές, ποιες;;;;;;

Υπάρχουν αυτην την εποχη ένα σωρό κατηγόριες από ψηφιακες μηχανες. Γιατί αν το λάβουμε αορίστως τότε οι φύλακες που μου απαγόρευαν να μπω μεσα λόγο της μηχανής που την βάφτιζαν αυθαίρετα επαγγελματική, παρανομούσαν και επιβαλλόταν αυτομάτως μήνυση και αυτόφωρο.

Εδώ λοιπόν θα πρέπει η τωρινή υπουργός και καλύτερα ο υπουργός της νέας κυβέρνησης να εκσυγχρονίσει τον νόμο, να ενημερωθεί τι ισχύει στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και να ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ οι φύλακες για το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται.
Κατά τον νόμο, όπου χρειάζεται άδεια τα απαιτούμενα για τα γυρίσματα εργαλεία είναι πραγματικά επαγγελματικά, ογκώδη και συνοδεύονται από πολλά παρελκόμενα και δεν εννοείτε ένα άτομο μια Action Camera, να χαρακτηρίζεται επαγγελματική βιντεοσκόπηση.

Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν βεβαίως τα νεότερα παιδιά λόγο της άγνοιας πρωτίστως, περί δικαιωμάτων τους και λίγο η φοβίες τους, υποκύπτουν σε ρατσιστικού τύπου face control  από τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Λόγο ότι μπορεί να φοράς ένα γιλέκο που έχει ένα ταμπελάκι μιας επώνυμης φωτογραφικής εταιρίας, λίγο αν την Action Camera, την έχεις ποιο ολοκληρωμένη με κάποια αξεσουάρ, σε σταματούν και σου απαγορεύουν με το έτσι θέλω να συνεχίσεις την βιντεοσκόπηση για τους προαναφερόμενους λόγους.

Συγκεκριμένα ρατσιστική αντιμετώπιση δέχτηκα στο:

1) Μοναστήρι της Καισαριανής με τον φύλακα να μου λέει ότι δεν μπορώ να μπω γιατί κρατώ επαγγελματική φωτογραφική μηχανή. !!!
2) Κάστρο Μεθώνης. Γιατί φορούσα γιλέκο με ετικέτα εταιρίας (!!!!) και κρατούσα “επαγγελματική μηχανή”  βιντεοσκόπησης.
3) Όσιο Λουκά Βοιωτίας. Εκτός των άνω επιχείρησαν να μου πάρουν και το κινητό, να μου σβήσουν τις φωτογραφίες και τα βίντεο όταν τριγύρω οι τουρίστες βιντεοσκοπούσαν και φωτογράφιζαν αμέριμνοι. Περιττό να πω ότι χάσατε θέαμα μετά το άπλωμα χεριού.
4) Δελφοί. Ούτε να περάσω την πύλη επειδή δεν είχα άδεια, (!!!!) συμπεραίνοντας λόγο ενδυμασίας (!!!!) ότι ήμουν επαγγελματίας άρα έπρεπε να είχα άδεια.

Και πάμε στην φωτογράφιση

ΦΕΚ: Β 1491/27.10.200
1.1. ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

1.1.1. Η φωτογράφηση με απλή φορητή ερασιτεχνική μηχανή χωρίς φλάς στα Μουσεία, στις επισκέψιμες Αρχαιολογικές Συλλογές και στους Αρχαιολογικούς Χώρους επιτρέπεται δωρεάν, εφόσον οι φωτογραφίες δεν χρησιμοποιούνται για επαγγελματικούς σκοπούς.
1.1.2. Η φωτογράφηση με απλή φορητή μηχανή με φλάς ή ενσωματωμένο φλάς και η ολογραφική φωτογράφηση σε Αρχαιολογικούς Χώρους, Μνημεία, Μουσεία και Αρχαιολογικές Συλλογές απαγορεύεται χωρίς άδεια.
Στο μουσείο των Δελφών, στο μουσείο της Μεθώνης, στο μουσείο της Ακρόπολης, όλοι οι τουρίστες φωτογραφίζουν με φωτογραφικές μηχανές που το 90% έχουν ενσωματωμένο φλας. Δεν πιάνω τα κινητά.
Πληρώνει κανείς τουρίστας η κάνει κανένας προηγουμένως αίτηση για να φωτογραφίσει;;;
Τα συμπεράσματα μου λοιπόν είναι, απευθυνόμενος στις αρμόδιες αυτές εταιρίες, σωματεία, φωτογραφικά περιοδικά να ασχοληθούν πλέον ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ με το θέμα αυτό, διοτι έχει γιγαντωθεί σε ανεξέλικτα επίπεδα και γνώμη μου, φτάνοντας στην κόκκινη γραμμή του αντιρατσιστικού νόμου περί διακρίσεων και ισης μεταχείρισης πολίτες ΕΛΛΗΝΩΝ με τρίτων χωρών.

Εγώ σας επισυνάπτω τους νόμους για να ενημερωθείτε και μην διστάζετε να κάνετε αντίλογο στην επίθεση κάθε άσχετου όταν επιχειρείτε να κάνετε το χόμπι σας.








©copyright design and developer 2016 - 2017 ©NikosT All rights reserved
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού