Μια ερώτηση προς όλους τους εικονιζόμενους στελέχη της #ACS.
Δημοσιεύθηκε από ©NikosT σε Καταγγελίες · Δευτέρα 04 Δεκ 2023 · 1:15
Μια ερώτηση προς όλους τους εικονιζόμενους στελέχη της ACS.
Γνωρίζετε τι γίνεται στην επιχείρηση που διαχειρίζεστε; Ερευνάτε από μόνοι σας να δείτε την πραγματικότητα η έχετε γιουσουφάκια που σας χαϊδεύουν τα αυτάκια;
Γνωρίζετε ότι καθυστερούν και 10 ημέρες παραδόσεις δεμάτων;
Γνωρίζετε για την εξαπάτηση των πελατών για την αποφυγή περεταίρω πιέσεων σε υπαλλήλους προτρέποντας τους να επιλέγουν Smartpoint Lockers για ποιο σύντομα ενώ ο χρόνος είναι ίδιος με το να το παρέδιδαν στο τόπο προορισμού;
Όμορφη η καρέκλα αλλά δεν είναι κολλημένη στα οπίσθια. Σηκωνόμαστε και ελέγχουμε.
"Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, η αποστολή μπορεί να τοποθετηθεί στο πλησιέστερο σε εσάς σημείο ACS, προκειμένου να την παραλάβετε. Μέσω του site μας https://acscourier.net μπορείτε να ενημερωθείτε για τις επιλογές παράδοσης στο πλησιέστερο σε εσάς, σημείο."
Αυτό μου έστειλαν σε απάντηση ερωτήματος μου για την καθυστέρηση της παράδοσης δεμάτων;
Η ταχύτερη εξυπηρέτηση ήταν ημερολογιακά θα το παρέδιδαν ποιο σύντομα στον προορισμό του και αυτοί το γυρίσαν πίσω και το έστειλαν σε τοποθεσία-δήμο, εκτός του δήμου περιοχή δικιά μου.
Με το πρόσχημα των γιορτών αδράζουν της ευκαιρίας να καλύψουν τις αδυναμίες τους. Μια επιχείρηση δουλεύει το ιδιο χειμώνα καλοκαίρι γιορτές η καθημερινές.
Στην δουλειά μου όταν εργαζόμουν δεν ήρθε κανένας επιβάτης να μου πει …. Δεν πειράζει για την καθυστέρηση λόγο βλάβης επιδη είναι Κυριακή, φτιάξη με την ησυχία σου, αλλά με σιχτίριζαν από τον πρωτο μέχρι τον τελευταίο παρόλο που αγνοούσαν την ασχετοσύνη τους με το αντικείμενο.
Οι επιχρίσεις εμπορίου από την άλλη καλο είναι να επιλέγετε τους συνεργάτες σας. Ο πελάτης αγοράζει από εσάς δεν αγοράζει από την εταιρία διανομής.
0
αξιολογήσεις