Μετάβαση στο περιεχόμενο

Καθαρό άνυδρο ασετόν στον κινητήρα των αυτοκινήτων

Παράλειψη μενού
Παράλειψη μενού

Καθαρό άνυδρο ασετόν στον κινητήρα των αυτοκινήτων

©NikosT
Δημοσιεύθηκε από ©NikosT σε blog · Σάββατο 01 Μαρ 2025 · Διάβασε την ώρα 2:15
Καθαρό άνυδρο ασετόν στον κινητήρα των αυτοκινήτων
 Καθαρό άνυδρο ασετόν 99%.  Δεν περιέχει έλαια , χρωστικές και αρώματα
 Πριν μιλήσουμε για την δουλειά που κάνει το ασετόν σε έναν κινητήρα θα διευκρινίσω μια απορία που ελλοχεύει σε πολλούς και διστάζουν την χρίση τους.

Αφορά τα πλαστικά και ελαστικά μέρη του κυκλώματος καυσίμου.
 Tα πλαστικά και ελαστικά διαλύονται μόνο με 2 διαλύτες, και αυτό δεν είναι το ασετόν.
 
Τα πλαστικά και ελαστικά που υπάρχουν στο κύκλωμα καυσίμων των αυτοκινήτων είναι βιομηχανικού τύπου και δεν επηρεάζονται από διαλύτες και οξέα. Άλλωστε η ποσότητα της ανάμιξης είναι ελάχιστη και δεν υπάρχει περίπτωση γήρανσης των πλαστικών και ελαστικών μερών.

Ένα από τα συστατικά της βενζίνης είναι το ασετόν αλλά προστίθεται από τα διυλιστήρια σε απειροελάχιστες ποσότητες, και μόνο τις απόλυτα απαραίτητες για το δέσιμο των μορίων των υπολοίπων προσθέτων και στοιχείων της βενζίνης, για να βοηθάει στην ομαλοποίηση της καύσης.

Βάζουμε λίγο πριν ή λίγο μετά το ασετόν στο ρεζερβουάρ, και προσέχουμε να μην τρέξει στο χρώμα του αυτοκινήτου. Η αναλογία είναι 3ml ασετόν  ανά λίτρο βενζίνης. Έχω φτιάξει ανάλογο πίνακα σε excel  
Προσοχή: αν σε προηγούμενο γέμισμα έχετε βάλει ασετόν και ξανά γεμίζετε την δεξαμενή, δεν θα υπολογίσετε την δόση στο σύνολο αλλά στα λίτρα καυσίμου που βάλατε. Γι’ αυτό καλό είναι αν θέλετε να το δοκιμάσετε για αρχή, γεμίζετε στο φουλ την δεξαμενή, με την ανάλογη δόση και από εκεί και πέρα μόνο σε αυτήν την ποσότητα καυσίμου που θα προσθέσετε, την ανάλογη δόση ασετόν.

Πλεονεκτήματα:       Σταθερό ρελαντί, οικονομία βενζίνης 8-10%, εξαφανίζει τις μικροδιαφορές στην καύση του κινητήρα και τις αστάθειες, ευκολότερο ανέβασμα στροφών του κινητήρα, ευκολότερο ξεκίνημα και άμεση ομαλή λειτουργία το πρωί. Κάνει διάσπαση των μορίων του νερού που ενδεχομένως υπάρχει στο ρεζερβουάρ από κακή βενζίνη και του επιτρέπει να καεί χωρίς παρενέργειες στον κινητήρα.

Η αντικρηκτικότητα του ασετόν είναι 150 RON, ως εκ τούτου χρησιμοποιείται με 95άρα βενζίνη ενισχύεται μάλιστα σε επίπεδο 100άρας.

Εγώ το χρησιμοποιώ και στο πετρέλαιο της θέρμανσης στο καλοριφέρ, την αναλογία θα την βρείτε στο excel, ο καυστήρας δουλεύει ομαλά, οι καύσεις που μετρήσαμε είναι άριστες και έχουμε οικονομία στο πετρέλαιο.

Αν μπορέσει κανείς να ξεπεράσει την δυσπιστία που έχει και είναι φυσικό να έχει, δεν γυρίζει πίσω.
 
Όμως τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και επειδή επιβραδύνει ελαφρά την καύση ομαλοποιώντας την, καίγεται ακόμα και αυτό το 3-4% που έμενε άκαυστο στον θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα να έχουμε λιγότερα κατάλοιπα της καύσης μέσα στον κινητήρα μας, ο οποίος διατηρείται καθαρότερος, ειδικά το επάνω αυλάκι του ελατηρίου συμπίεσης στο έμβολο, άρα έχουμε καθαρότερα καυσαέρια και μεγαλύτερη αντοχή στον καταλύτη.

Θέλω να επισημάνω δε, ότι το αυτοκίνητο μου έχει κάνει 382.000 klm μέχρι αυτήν την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές και η κάρτα καυσαερίων πάντα βγαίνει σαν καινούργιος κινητήρας.

Και κάτι άλλο που δεν το γνωρίζετε. Όταν δούλευα και είχα επι την επίβλεψη μου τα μικρά Α/Φ εκπαιδευτικά, έκαναν προσγειώσεις σε νησιά και τα καύσιμα τα έβαζαν από βαρέλια λόγο ότι καίγανε 110 οκτανίων. Είχαμε εντολή για προσθήκη αν δεν είχαμε μαζί μας το πρόσθετο μετα από έλεγχο για νερό, να βάζουμε ασετόν.

Σας επισυνάπτω βιβλιογραφία σε μορφή pdf να διαβάσετε εκτενέστερα για την πρόσμιξη όπως και διαγράμματα αποδοτικότητας.




0
αξιολογήσεις
©copyright design and developer 2004-2025 ©NikosT. All rights reserved.
Επιστροφή στο περιεχόμενο