Σε συνέχεια του άρθρου που εχω γράψει την 13-12-23
Δημοσιεύθηκε από ©NikosT σε Καταγγελίες · Τρίτη 19 Δεκ 2023 · 3:45
11/2/24
Αφορά η ανάρτηση αποστολή με αριθμό 700031431027
Για το θέμα ότι ψευδός αναγράφουν ότι δεν σε βρήκαν στον τόπο παράδοσης και δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο ώστε να ασκήσεις το δικαίωμα σου για συκοφαντική δυσφήμιση, με ξεπερνά.
Ο καταναλωτής στην Ελλάδα είναι απροστάτευτος.
Μην περιμένετε να δικαιωθείτε από κανένα φορέα.
Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι εταιρίες και χαίρουν πάσα νομική κάλυψη οπότε κάνουν ότι γουστάρουν.
Χρόνια κάνω αγορές μέσο ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά που συμβαίνουν εδώ και 5 χρόνια δεν είχαν ξανά συμβεί.
Αν κάνετε το βήμα για να προσφύγετε στην γενική γραμματεία καταναλωτή η απάντηση που θα παίρνετε είναι η εξής και αφορά 3 καταγγελίες οι οποίες απαντήσεις ήταν κομμένες και ραμμένες.
«Σχετικά με την ΑΠ 115562 - 04-12-2023 καταγγελία σας, σας γνωρίζουμε ότι στο άρθρο 1α του Ν.2251/94, ως ισχύει, ο καταναλωτής ορίζεται ως ακολούθως :
«"καταναλωτής": κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα».
Κατά συνέπεια, η περίπτωση πραγματοποίησης αγοράς προϊόντος εκ μέρους επιχείρησης δε μπορεί να υπαχθεί στις ανωτέρω διατάξεις και η Υπηρεσία μας δε μπορεί να επιληφθεί.
Διατηρείτε τη δυνατότητα προσφυγής στα πολιτικά δικαστήρια ή εξωδικαστικά στους
ακόλουθους φορείς:»
Εκτός ότι απαξιούν να κάνουν έστω έναν έλεγχο σε αυτά που καταγγέλλεις, σε αναβαθμίζουν και σε εταιρία και σε στέλνουν να βρεις το δίκιο σου σε δικαστήρια. Σε ερώτηση μου από που συμπέραναν ότι είμαι η αντιπροσωπεύω εταιρία δεν πήρα απάντηση.
Ο μόνος τρόπος να συμμορφωθεί το κράτος και να αλλάξει το νομικό πλαίσιο είναι να απαξιωθεί το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το νομικό μέρος που διέπει το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι για γέλια και απαξιωτικό προς τον καταναλωτή, ενώ αντιθέτως είναι καταφύγιο ανομίας στους εμπόρους και ιδικά στις ταχυμεταφορές.
Ο καταστηματάρχης έμπορος αναγραφεί ότι η παράδοση είναι για παράδειγμα σε 3 ημέρες. Αν προσφύγεις σε κάποια από τις δημόσιες υπηρεσίες που απλός ξοδεύουν χρήματα του φορολογούμενου, θα σου απαντήσουν ότι ο έμπορος το έστειλε στην προκαθορισμένη ημερομηνία. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κάλυψη για το μέρος της μεταφοράς. Οπότε είναι καλυμμένα ακάλυπτοι.
Το νομικό πλαίσιο θα πρέπει να γραφτεί από την αρχή.
Να διαχωρίσει αρχικά τον έμπορο από τις ταχυμεταφορές. Να υποχρεώσει τον έμπορο να αναγράφει στο κάθε προϊόν την τιμή και ημέρες παράδοσης στις ταχυμεταφορές όμως και όχι παράδοση αόριστα. Από την στιγμή που ο έμπορος θα παραδίδει στις ταχυμεταφορές θα πρέπει να είναι υποχρεωμένος να στέλνει ηλεκτρονικό μήνυμα και SMS στον πελάτη ότι το δέμα του παραλήφθηκε από τις μεταφορές την τάδε του μηνός ώρα και αριθμό tracing.
Από εκεί και πέρα θα αρχίζει η νομική ευθύνη της εταιρίας ταχυμεταφορών. Ο νόμος ορίζει ότι η εταιρία με την ιδιότητα ταχυμεταφορές και όχι απλός μεταφορές πρέπει να παραδίδει το δέμα σε διάστημα 3 εργάσιμων ημερών.
Θα πρέπει λοιπόν πέραν αυτής της προκαθορισμένης ημερομηνίας να έχει ποινική ρήτρα αυτόματα η εταιρία το διπλάσιο της αξίας του αντικειμένου που δεν παρέδωσε, η ένα ποσόν προκαθορισμένο από το αρμόδιο υπουργείο.
Ρωτάτε κάθε κατάστημα με ποια εταιρία συνεργάζεται και να απαντάτε ότι δεν προχωρώ στην αγορά γιατί συνεργάζεστε με εταιρία ταχυμεταφορών που δεν είναι αξιόπιστη. Αν αρχίσουν και χάνουν πελάτες αυτά που προτείνω εγώ θα υποχρεωθούν να τα προτείνουν μόνοι τους.
6/2/2024
Είχαν γιορτές και καθυστερούσανε λόγο φόρτου. Τώρα Φεβρουάριο μήνα τι δικαιολογία έχουν;
Και για να καλύψουν την δικιά τους αδυναμία ρίχνουν την ευθύνη στον πελάτη γιατί καλύπτονται νομικά λόγο κενού νόμου. Ας είχα το δικαίωμα να του τραβήξω μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση να δείτε τι καλά θα με βρίσκανε.
Όσο για τις απαντήσεις που παίρνει ο καταναλωτής από τις υπηρεσίες προστασίας καταναλωτή του κράτους; Διαβάστε να δείτε και να διαπιστώσετε ότι στην Ελλάδα πάντα προστατεύεται ο επιχειρηματίας παρα ο καταναλωτής. Αυτό που ξέρουν πολύ καλά είναι να πετάνε την μπάλα στην εξέδρα.
19/12/23
Σε συνέχεια του άρθρου που εχω γράψει εδώ.
προς ACS COORIER: Από της 27 Νοεμβρίου η αποστολή δεν εχει παραδοθεί ακόμα. Με κούρασαν τα μηνύματα όταν θα φτάσει η αποστολή θα ενημερωθείτε με SMS. Ασυνέπεια ο τίτλος σας. Υπεκφυγή το κολατσιό σας. Μεταφορά ευθύνης η πολιτική σας. Αναλογιστείτε αν ήσασταν εταιρία άλλης χώρας τώρα αν θα λειτουργούσατε η όχι.
Οι αρμόδιοι να κάνουν τον κόπο να μπαίνουν στο google map να διαβάζουν τα σχόλια σε κάθε κατάστημα. Θα φρίξετε. Η κυβερνητική αναλγησία εχει δώσει θάρρος στην ασυνέπεια.
Όσο για τα κρατικά δήθεν αρμοδια όργανα εποπτείας;;; μόνο για γέλια.
Διαβάστε απάντηση σε καταγγελία μου σε εταιρία παροχής ηλεκτρονικού εμπορίου η οποία ΔΕΣΜΕΥΣΕ παράνομα τα χρήματα που είχα πιστώσει για 14 ΗΜΕΡΕΣ, για την αγορά προϊόντος με παραπλανητική εγγραφή ημερών διάθεσης του προϊόντος. Η αγορά ακυρώθηκε άμεσα μέσα σε ένα 48ωρο. Τους κατέθεσα ακόμα και την εισήγηση της Ε.Ε. όπου απευθύνθηκα δηλώνοντας το πρόβλημα μου. Θα βρείτε τα ανάλογα έγγραφα την απάντηση και από την Ε.Ε.
Απροστάτευτοι καταναλωτές. Αυτός είναι ο τίτλος. Άλλωστε το εχω γράψει σε παλαιότερο άρθρο μου εδώ.
Το νομικό καθεστώς που διέπει τις ηλεκτρονικές αγορές και εμπόριο πρέπει να δημιουργηθεί από την αρχή.
Καμία προστασία στον καταναλωτή.
Άλλη περίπτωση φάρμακα.
Είπαμε να έρθουν μέσο courier. Η παραγγελία εχει γίνει από της 4/12/23. Που να φανταστούμε ότι θα έκαναν παράδοση, …. άγνωστο πότε, αφού σήμερα 19/12/23 και δεν έχουν παραδοθεί εδώ και σχεδόν 3 εβδομάδες.
Τα φάρμακα αυτά, δεν θα έχουν αλλοιωθεί μέσα σε αντίξοες συνθήκες;
Ποιος αποζημιώνει;
Μήπως οι κρατικοί φορείς που πληρώνουμε με την φορολογία κάθε πολίτης;
Αναλογιστείτε οι κύριοι υπεύθυνοι της κυβέρνησης το χάλι σε αυτόν τον τομέα και τι θα επικρατούσε σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.
0
αξιολογήσεις