personal blog - NikosT

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εταιρίες ταχυμεταφορών. Έχουν αποθρασυνθεί πλέον.

NikosT
Δημοσιεύθηκε από σε blog · 13 Φεβρουάριος 2024
Το υπουργείο και γενικά ο πρωθυπουργός θα πρέπει να κατανοήσουν ότι οι ταχυμεταφορές είναι ένα πρωτεύον θέμα για το 70% του πληθυσμού.
 
Η συμπεριφορά των εταιριών courier πλέον έχει ξεφύγει.
 
Απαξιούν νομοθετικά πλαίσια ανθρώπους και δεν διστάζουν οι υπάλληλοι μέχρι και να ειρωνευτούν πελάτες όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω.
 
Το θέμα έχει ξεφύγει και πολύ φοβάμαι ότι κάποιος αγανακτισμένος κάποια στιγμή θα φτάσει σε πράξη που θα την διαβάζουμε και θα την ακούμε στα ΜΜΕ και είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα σκεφτούν να αγιάσει το χεράκι του. Να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
 
Πριν φτάσει κάποιος σε αυτό το σημείο καλό θα ήταν το υπουργείο να σκύψει πάνω από το θέμα και να δώσει άμεσα λύση.
 
Ακολουθούν σχόλια πελατών τριών μεγάλων εταιριών ταχυμεταφορών τα οποία το υπουργείο θα έπρεπε ήδη να είχε διαβάσει και να προέβαινε σε λύσεις.



Speedex Αμπελοκήπων



ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΜΑΙΔΗ
πριν από έναν μήνα
Το μηδέν και παλι πολυ θα ήταν. Περιμένω ένα δεμα που εδώ και μέρες φαίνεται να διακινείται απο το καταστημα των Αμπελοκήπων. Κάλεσα να ρωτήσω ποτε υπολογίζουν ότι θα παραλαβω και μου είπαν ότι το δεμα μου γυρισε πισω στα κεντρικά γιατί θα… Περισσότερα


Alex D. Manouras
πριν από 2 εβδομάδες
ΝΕΟ
Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι, μου έλεγαν άλλα πράγματα από αυτά που έδειχνε ο tracker τους και όταν τους το υπέδειξα μου είπαν ψέματα πως τελικά είχε τρακάρει ο διανομέας... Στο τηλεφωνικό κέντρο μου ύψωσαν τον τόνο της φωνής τους και οταν ζήτησα υπεύθυνο μου είπε πως το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει καν. Η Speedex είναι μια απαράδεκτη εταιρεία που δεν μπορεί να κάνει το έργο που λέει οτι κάνει και μαθαίνει στους εργαζόμενους τους να λένε ψέματα. Ντροπή τους και μόνο.

Timos Labrinopoulos
πριν από 2 εβδομάδες
ΝΕΟ
Δεν είναι η πρωτη φορά που courrier της Speedex ψευδώς αναφέρει ότι δεν βρήκε τον παραλήπτη για να παραδώσει. Αυτή τη φορά αποφάσισα να το καταγράψω και θα το κάνω στο εξής σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση.

Στις 26/01/2024 έστειλε η COSMOTE στην Speedex συμβόλαιο προς υπογραφή. Από το site της Speedex, με βάση τον αριθμό αποστολής παρακολουθούσα τις ενέργειες παράδοσης.
08:20 το πακέτο μπήκε στο κατάστημα Αμπελοκήπων.
08:25 δόθηκε προς παράδοση σε courrier.
13:20 επικοινώνησα με το κατάστημα όπου υπάλληλος με ενημέρωσε ότι όντως είχε δοθεί σε courrier και θα παραδοθεί.
15:20 ανέφερε ο courrier ΨΕΥΔΩΣ ότι δεν βρήκε παραλήπτη στην δοθείσα διέυθυνση!
15:40 επικοινώνησα εκ νέου με το κατάστημα αναφέροντας το γεγονός και υποσχέθηκαν να ενημερώσουν όταν έρθει ο courier στο κατάστημα για να παραλάβω προσωπικά το πακέτο
17:00 είδα από ενέργεια στο site (και όχι μέ τηλεφωνική ενημέρωση που είχαν υποσχεθε) ότι το πακέτο ξαναμπήκε στο κατάστημα Αμπελοκήπων
19:00 παρέλαβα το πακέτο

Να σημειωθεί ότι οι χρόνοι είναι στρογγυλοποιημένοι.
Η εκπρόσωπος στην COSMOTE ενημερώθηκε για το γεγονός στις 29/01/2024, όπως και για το πόσο άσχημη εικόνα δημιουργεί για την COSMOTE η συνεργασία με μια αναξιόπιστη εταιρεία (στην συγκεκριμένη περίπτωση) στον πελάτη. Επίσης ζητήθηκε να ενημερωθούν οι αρμόδιοι.

Anastasia
πριν από μία εβδομάδα
ΝΕΟ
Μόνο καθυστερήσεις στις παραγγελίες, αδιαφορία σε κάθε εξυπηρέτηση και σαφώς τύχη αν σηκώσουν το τηλ και απαντήσουν. Γενικά καλό θα ήταν να μην υπάρχει τόση έπαρση και να κάνετε κάτι για παραγγελίες που καθυστερούν ειδικά πάνω από βδομάδα. Μετά απορείτε με τις κακές αξιολογήσεις και τα παράπονα, δείξτε λίγη επαγγελματική προσέγγιση για αλλαγή γιατί είστε στον τομέα του customer service.


Mia Gkana
πριν από μία εβδομάδα
ΝΕΟ
Απαράδεκτοι... Δεν απαντούν στο τηλέφωνο, είναι μόνιμα κατεβασμένο. Αν καταφέρεις και βρεις γραμμή στο κλείνουν στη μούρη. Έχουν χάσει το voucher με το tracking number για δέμα μου δυο φορές! Τα e-mail δε, μάλλον πάνε απευθείας στον κάλαθο των αχρήστων. Δεν ξέρω πραγματικά ποια είναι η χειρότερη μεταφορική, είναι ένας κι ένας 🙄…

Christina Georgiadi
πριν από 2 εβδομάδες
ΝΕΟ
Απορώ πως μπορεί να αποκαλείτε αυτό εταιρία και SPEEDEX !! Μόνο speed δεν είναι . Πήγα στο κατάστημα και μου λένε δεν λειτουργεί το σύστημα δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω ! Μου εξηγεί κάποιος πως γίνεται να μην υπάρχει σύστημα; Σε ολόκληρη εταιρία ; Απλά η κυρία βαριόταν να εξυπηρετήσει . Μετά από λίγο βλέπω 2 άλλους να φεύγουν με τα πακέτα τους 🤡 Απλά τραγικοί και το 1 αστέρι πολύ σας είναι …

alexx steppenwolf
πριν από μία εβδομάδα
ΝΕΟ
Άμα υπήρχε -1 θα το έβαζα.. Δεν έρχονται ποτέ να σου παραδώσουν την παραγγελεία σου, παρόλου που είναι πληρωμένα τα μεταφορικά. Άμα δεν πας να την πάρεις έγκαιρα την δρομολογούν πίσω αλλά μαντέψτε: ούτε το κατάστημα από το οποίο την αγοράσατε την έχει. Μάλλον εξαυλώθηκε

Nadia Nikoletopoulou
πριν από μία εβδομάδα
ΝΕΟ
Άξεστοι , έκαναν 2 ολόκληρους μήνες να μου φέρουν το δέμα μου , έλεγαν ότι ήταν στα κεντρικά έναν ολόκληρο, και στο υποκατάστημα των Αμπελοκήπων 3μιση βδομάδες .Αισχος , το τηλέφωνο δεν το απαντούσαν σχεδόν ποτέ και τελικά καταλήξαμε να πάμε να το πάρουμε μέρος οι ίδιοι από το κατάστημα

Konstantina Giannara
πριν από 3 εβδομάδες
ΝΕΟ
Κανονικά η βαθμολογία θα έπρεπε να είναι αρνητική και ούτε καν 1 αστεράκι! Περιμένω 1 μήνα να μου παραδώσουν δέμα η σελίδα τους κολλημένη στα ίδια αρχικά σχόλια. Τηλέφωνα δεν σηκώνουν ΠΟΤΕ! Ενημέρωση καμία! με διαφορά η χειρότερη εταιρεία ταχυμεταφορών και ειδικά το συγκεκριμένο κατάστημα!

Di NtouzMou
πριν από έναν μήνα
Αναξιόπιστη εταιρεία στο σύνολό της, χωρίς επαγγελματισμό. Απορώ πως και με ποιο τρόπο πιστοποιούνται από τους φορείς πιστοποίησης για τις υπηρεσίες τους.  Εξαιρούνται τα κατά τόπους επαρχιακά καταστήματα που κυρίως είναι οικογενειακές επιχειρήσεις, τα οποία σε καλούν να σου ζητήσουν συγγνώμη γιατί δεν έχεις πάρει το δέμα σου και να σε αποζημιώσουν. Επίσης και οι εργαζόμενοι δεν φέρουν το βάρος των ελαττωμάτων της εταιρείας.

Ας το λάβουν υπόψη και οι επαγγελματίες που συνεργάζονται μαζί τους, διότι πλήττεται καθημερινά και η αξιοπιστία των ίδιων.

Chrissy K
πριν από μία εβδομάδα
ΝΕΟ
Δε σηκώνουν τηλέφωνα και όταν τα σηκώνουν είναι αγενείς. Οι κούριερ καλά θα κάνουν να χτυπάνε κανένα κουδούνι, αντί να στέλνουν ότι και καλά δεν μας βρήκαν ή ότι τα στοιχεία ήταν σωστά.


Craven Darko
πριν από έναν μήνα
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ μεταφορική - όχι βέβαια ότι και οι άλλες είναι πολυ ανώτερες... Από τις 19/12 έχει φτάσει στο κατάστημα Αμπελοκηπων το δεμα μου και μάλιστα φαρμακευτικό προιον το οποίο ΔΕΝ αποφασίζουν να μου το στείλουν. Τηλεφωνώ διαρκώς και κανεις δεν σηκώνει το τηλέφωνο!!! Είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ. Φίλοι μου όταν δεν σέβονται τον καταναλωτή τότε ο καταναλωτής πρεπει να τους δειξει "μαυριζοντας" τους πώς να τον σέβονται.


ACS Courier Αμπελοκήπων



NIKOS ANTONOPOULOS
πριν από 2 μήνες
Το συγκεκριμένο υποκατάστημα βρίσκεται στην περιοχή Ευελπίδων και εξυπηρετεί τις γύρω περιοχές όπως Κυψέλη και Γκύζη.
Το προσωπικό συνήθως είναι με καλή διάθεση και διατεθειμένοι να εξυπηρετήσουν, ειδικά τις ώρες που δεν έχει πολύ κίνηση.
Κατά τα άλλα μετά από μια παραγγελία που έκανα το καλοκαίρι από my protein, υπήρξε τεράστια καθυστέρηση στην παράδοση, και ενώ είχαν φτάσει τα προϊόντα στο κατάστημα.... Δεν μπορούσαν να παραδοθούν.
Το δυσάρεστο είναι ότι τα τρόφιμα είχαν μείνει εκτός για μία-δυο μέρες με αποτέλεσμα να λιώσουν...

Pant Alexd
Η χειρότερη εταιρεία κούριερ μακράν!!! Και η αντιμετώπιση του πελάτη από το συγκεκριμένο υποκατάστημα επιεικώς απαράδεκτη. Μου έχει συμβεί κατ' επανάληψιν το φαινόμενο να ισχυρίζονται ότι έγινε ανεπιτυχής προσπάθεια παραδόσεως δέματος από το εξωτερικό ενώ ο κούριερ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΟΥΔΟΥΝΙ. Εμφανίζεται αυτοματοποιημένα μόνο μία αναπάντητη τηλεφωνική κλήση από το τοπικό κατάστημα (όχι από τον κούριερ) και καπάκι στέλνουν μήνυμα ότι ήταν ανεπιτυχής η παράδοση. Έχω μπει στη διαδικασία να επικοινωνήσω μετά μαζί τους τηλεφωνικά και έπειτα από ατελείωτες ώρες εξαντλητικών προσπαθειών η κλήση εκτρέπεται στα κεντρικά και προγραμματίζω νέα παράδοση. Τη νέα ημερομηνία επαναλαμβάνεται πάλι το ίδιο. Δεν είμαι ούτε κουφός να μην ακούω τα κουδούνια ή τα τηλέφωνα ούτε ηλίθιος. Πρόκειται για ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!

Έχω ζήσει αντίστοιχο φαινόμενο και με μικρόδεμα που ανέμενα από αποστολέα εντός Αθηνών. Μετά από μία απερίγραπτη ταλαιπωρία σχεδόν είκοσι ημερών (!) όπου το δέμα περιφερόταν συνεχώς από τον κούριερ και ήταν συνεχώς προς παράδοση αλλά ποτέ δεν παραδιδόταν ούτε βρισκόταν όμως στο κατάστημα για να το παραλάβω από εκεί, επιστράφηκε στον αποστολέα. Ο αποστολέας το έστειλε μέσω ΕΛΤΑ τη δεύτερη φορά και το παρέλαβα άμεσα χωρίς να υποβληθώ σε περαιτέρω ταλαιπωρία.

Συμπέρασμα: Μακριά από την ΑCS!! Μην τους ενισχύετε άλλο με τα χρήματά σας!


Viktoria Manta
πριν από έναν μήνα
Συνεχίζει μέσα στα χρόνια να είναι το χειρότερο υποκατάστημα , η χειρότερη εταιρία  . Οι κυρίες υπάλληλοι αγενέστατες (όταν σηκώνουν το τηλέφωνο , αρνούνται να εξυπηρετήσουν, αρνούνται να πουν το όνομα τους και στο κλείνουν στα μούτρα ) , οι διανομείς δεν σε «βρίσκουν ποτέ» , τα πακέτα πεταμένα, στοιβαγμένα υπό άθλιες συνθήκες στον δρόμο , στον ήλιο . Αν δεν συνεργάζονταν κάποιες εταιρίες μαζί τους δεν θα περνούσα ούτε απ έξω . Έχω κάνει γραπτή αναφορά ( όχι μία) στο τμήμα παραπόνων μπας και το δουν στα κεντρικά και τους σχολάσουν από εκεί μέσα . ΤΡΑΓΙΚΟΙ


Incognito F.
πριν από έναν μήνα
ACS= Η πιο ανίκανη εταιρία courier που υπάρχει στην Ελλάδα! Απλά γελοίοι και ανίκανοι όσο δεν πάει! Δεν το σηκώνουνε ούτε για δείγμα όταν τους καλείς και ας είσαι και πάνω από 15 λεπτά στην αναμονή! Αστείο προσωπικό το οποίο δεν κάνει ούτε στο ελάχιστο σωστά την δουλειά του αλλά παρά ταύτα παίρνει κανονικότατα τον μισθό του και εμείς που τους πληρώνουμαι δεν δεχόμαστε τα δέματα μας στην ώρα τους όπως αναγράφονται στους χρόνους παράδοσης! Καμία επικοινωνία, καμία συγγνώμη και κανέναν σεβασμό απέναντι στον πελάτη τους! Ακόμα περιμένω να παραλάβω 2 δέματα από Θεσσαλονίκη που παρήγγειλα στις 3 Ιανουαρίου! Κλείστε το επιτέλους το μαγαζάκι σας και ΚΑΙ ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΓΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ACS, ΑΠΛΑ ΣΤΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΗΜΑΤΕ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΥΤΙΛΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΓΩΡΑΖΑΝ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!


ΕΛΤΑ Courier Αμπελοκήπων




Μελίνα Γιαννακογλου
Πριν από 5 μήνες



Περίμενα να παραλάβω χθες ένα δέμα 6/9. Το μεσημέρι μου έστειλαν μήνυμα πως πέρασαν και δεν ήταν κάποιος να το παραλάβει. Στο σπίτι ήμασταν 4 άτομα εκ των οποίων κανείς δεν άκουσε κουδούνι (γιατί προφανώς δεν χτύπησε). Καλέσαμε το απόγευμα ώστε να γίνει επανάληψη του δρομολογίου για την ίδια ώρα  σήμερα 7/9. Παραλαμβάνοντας το δέμα, βρίσκω κολλημένο αυτό το χαρτάκι που φαίνεται και στην φωτογραφία που παραθέτω: "ΧΤΥΠΑ ΔΥΝΑΤΑ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ. ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ". Εκτός του ότι βαριέστε να κάνετε την δουλειά σας, είστε αναιδείς και προσβλητικοί. Ντροπή σας δεν έχω κάτι άλλο να πω..

L S
πριν από 2 εβδομάδες
ΝΕΟ
Δεν έχω καταφέρει ποτέ να συνεννοηθώ μαζί τους. Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο για να τους πω πότε να μην περάσουν γιατί θα λείπω ή πότε θα είμαι να ξαναέρθουν. Αφήνουν το τηλέφωνο και χτυπάει με τις ώρες ή απλά στο κλείνουν. Ένα σύστημα τηλεφωνητή αναμονής θα βοηθούσε, στο 2024 είμαστε. Έχω αναγκαστεί ήδη μια φορά να πάω από κοντά να παραλάβω και ας προσπαθούσα ολόκληρη εβδομάδα να τους βρω στα τηλέφωνα. Και την τελευταία φορά πάλι τα ίδια, μια εβδομάδα δεν το σήκωσαν ποτέ, τα κεντρικά πιο εύκολα τα βρήκα στο τηλέφωνο και εν τέλει μόνο με τους οδηγούς κατάφερα να συνεννοηθώ που όντως κάνουν την δουλειά τους οι άνθρωποι κι ας μην έχουν καμία υποστήριξη από πίσω.


Alexandra Kavvadia
Πριν από έναν μήνα
Λοιπόν από πού να αργήσω και που να τελειώσω πραγματικά! Παραγγείλα ένα πράγμα το οποίο δεν μπόρεσα να το παραλάβω λόγο δουλειάς ! Μου στάλθηκε μνμα μέσο βαιμπερ ότι να καλέσω στο τάδε νούμερο ώστε να κλείσω εκνεου ραντεβού... έπαιρνα 1 βδομάδα συνεχομενα τουλάχιστον 4 φορές την ημέρα και δεν μου το σήκωσαν ποτέ ! Τέλος πάντων επιστρέφετε το δέμα το ξανά παραγγέλνω και γίνεται το ίδιο μου έκοψε αυτήν την φορά και πήρα τηλεφωνώ στην εταιρία που είχα παραγγείλει το προϊόν.Ηταν  πολύ εξυπηρετικοι και είπαν θα καλέσουν αυτοί. Μίλησαν με μια κοπέλα και είπε  και πως θα με καλέσουν αμέσως ... Δεν με πήρανε ποτέ και πήρα εγώ τηλέφωνο ξανά την εταιρία που είχα παραγγείλει και τους το ανέφερα ότι έχουν περάσει 4 μέρες και τι γίνεται με το δέμα  οι όποιοι με ενημέρωσαν ότι η κυρία που είχαν μιλήσει  είχε πει ότι θα με έπαιρναν τώρα τηλέφωνο αμέσως για να κλείσουμε ραντεβού που φυσικά δεν έκαναν. Εν τέλει ευτυχώς ξανά μίλησαν και αυτή την φορά με κάλεσαν για να κλείσουμε ραντεβού και παραδόθηκε . Γενικά και απλά τουλάχιστον το συγκεντρωμένο κούριερ στην συγκεκριμένη περιοχή έχει μεγάλο πρόβλημα εξυπηρέτησης ! Αυτά .

Διαβάστε ακόμα για το ίδιο θέμα εδώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια
e-Mail: info@nikost.gr  
Επιστροφή στο περιεχόμενο